5 Aralık 2013 Perşembe

Istiyorum

Uzun süredir hiçbir şeye kafamı veremiyorum, anahtarlarımı kaybediyorum, oturduğum yerde uyuyakalıyorum, sınavlarda çuvallıyorum. Tüm "gay daying" uygulamalarından, çirkin ve üç katım yaşındaki adamlardan penis fotoğrafları almaktan nefret ediyorum. Boş zamanlarımda -her saniyemi boş zaman ilan ettim- o çok nefret ettiğim gay dating uygulamalarında mesaj kutumu kontrol ediyorum -dün akşam tüm profillerimi kapattım, mutluyum- ya da tavana bakıyorum. Evet bildiğiniz gözümü tavana dikip bekliyorum, tavanımdaki birçok sıva hatasını ve boya topaklarını keşfettim. Ama iki hafta önce güzel birşey oldu. Biriyle konuşuyorum. İlk kez karşımdaki insanın ciddiyetine bu kadar inanıyorum, bana yaklaşımını sevecen, mesafeli ve aynı zamanda istekli buluyorum. Ama aklımda soru işaretlerim var. Benden büyük, deneyimleri var, yakışıklı, eminim her açıdan daha olgun. Ona çocuksu gelir miyim? Onu etkileyen düşüncelerim beni sevebilmesi için gerçekten yeterli mi? Onu ne kadar görebilirim? Dışarıda tanıdığım biri görürse "kuzenim" yalanı ne kadar geçerli olur?.. Ama yaşayabileceğim güzel günleri düşündükçe her şeyi kenara koyup hayal kuruyorum. Sevgisini hissettirebileceğini düşünerek mutlu oluyorum. Sarılmak istiyorum. Öpmek istiyorum. Uçuyorum. 

1 yorum:

  1. İnandığın ve inandırdığın kadar :) Kendine dikkat et :)

    YanıtlaSil